úterý 1. ledna 2013

Novoroční předsevzetí


Nevím jak vy, ale já ještě před pár dny netušila, že si budu vůbec nějaká předsevzetí dávat...ale konec roku k tomu prostě svádí, všechno voní novým začátkem a navíc mám ten úžasný nový diář s velkými okénky, kde bych si ráda odškrtávala takové ty supr věci jako: cvičení, zdravé baštění balbalbla však to znáte:)) A co jsem si tedy naplánovala?
  • Vrátit se zase ke zdravému baštění, které mi úžasně prospívalo na těle i na duchu
  • Přidat pohyb (ono vlastně bude stačit, když 10 poskočím na místě - asi tolik ho mám teď přes zkouškové)
  • Bod na seznamu, který doufám přijde ruku v ruce s prvními dvěma: uzdravit se z těch všech nemožných chorob!!!! /ne nebojte, není to nakažlivé, mám jen sníženou imunitu:D a sedne na mě kdejaká neplecha/
  •  Dát řád svému chaotickému já! (diář mě určitě zachrání)
  • Důsledně otestovat všechnu kosmetiku, která se mi tu nahromadila po Vánocích a nemilosrdně spotřebovat či vyhodit tu starou (a taky vám dát echo na blog, co stojí za kup a co ne:)
  • V rámci dobrých vztahů a onoho spotřebovávání kosmetiky alespoň jednou za týden udělat "patlací sešn" s mámou a zredukovat počet masek na obličej:)
  • Nebýt tak protivná (to jsem na sebe vážně zvědavá)
  • Co se týče blogu častěji přispívat, aby se nestávalo, že tu bude měsíc ticho po pěšině a snažit se, aby dobré nápady nezůstávaly jen na papíře /a že se jich tam utopilo docela dost/
  •  Smířit se s věcmi, které se změnit nedají a otočit k lepšímu to, co lze:)
  • Nebát se! Nikoho a ničeho! Nikdy! (dobře, bát se pouze racionálně)!
  • Jo a udělat si pořádek v počítači - tzn. naučit se systematické práci...protože toho materiálu, co mu mám, to bude práce na dost dlouho:DD

O tom jak to všechno dopadne, se dá vždycky polemizovat.  Ale mé nejoblíbenější krédo je cesta je cíl a kdo nemá odvahu na nové začátky, byť by byly možná předem marné, ztratil smysl bytí (oj to jsem ale filozof;) Nebojte se tedy dát si předsevzetí, i když možná máte pocit, že je to k ničemu, a že nemají smysl, selhání je přirozené a je špatné pouze tehdy, když mu podlehneme a už se dále nesnažíme:)

Dáváte si předsevzetí do nového roku nebo na sobě pracujete průběžně? Anebo na to všechno prdíte?:)))

12 komentářů:

  1. odškrtávání v diáři bude jistě super! :)
    těším se na tvé poznatky - hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. nedávam si lebo si neverím, :) ale dúfam, že všetko splníš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já mám ze sebe většinou špatný pocit, když si nic neplánuju a jen tak "plynu" takže si většinou stanovím nějaké cíle i když vím, že to vždycky nebude tak růžové:)))

      Vymazat
  3. Dobra a mym ukolum pobna prani :) Myslim, ze s chaotickym ja nebo vyhazovanim stare kosmetiky (u me i obleceni) to mame stejne :D

    Hodne stesti.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *podobna - pisu komentare na telefonu a preklepu si nekdy ani nevsimnu.. :/

      Vymazat
    2. v poho, já dělám chyby i na pc, protože jsem moc zbrklá:DDd nooo staré oblečení, to je kapitola sama o sobě "to se může hodit, tohle na ven" apod...plus schovávám obrovské množství hader "až zhubnu" protože tam mám fakt pěkné kousky, které je mi škoda vyhodit, a odmítám se smířit s tím, že zůstanu taková koule...takže v tom se vážně topím:)

      Vymazat
  4. Teda, vážně mi přijde že jsem jediná kdo si nedává předsevzetí :D. Ikdyž s tím blogem naprosto souhlasím... :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak u mě je to hlavně pocitem vlastní nedostatečnosti:) v posledních měsících jsem se sebou nebyla moc spokojena a to z různých důvodů, tak možná proto mám chuť se do toho vrhnout po hlavě:)))

      Vymazat
  5. Tak to jsou pěkná předsevzetí a s tím jídlem musím s tebou souhlasit, odbývat se nemá význam a čouhá z toho leda tak nějaký problém. Já si předsevzetí nedávám, ale vždycky si říkám: Dělej tak, abys se za to v budoucnu nemusela stydět a hlavně nic nevzdávej, dokud nevíš jistě, že to není možné... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to máš pravdu!!! taky se snažím nevzdávat, i když v některých oblastech (a to i zrovna u té váhy) není lehké...ale jak už jsem psala, jsem zastánce nových začátků, takže směle do toho:))

      Vymazat
  6. karolinasedlakova.wordpress.com koukni ke mně na blog, psala jsem taky o předsevzetí:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...