neděle 26. srpna 2012

Skutečně vychrochtaná recenze odličovacích přípravků


Dnes bychom rády napsaly společnými silami recenzi na odličovací přípravky očí/pleti. V první části představím své oblíbené výrobky já Efka, v druhé části Vás potěší svými tipy Jitulka.

Tipy dle Efky:

Já osobně používám odličovací přípravek očí i na celý obličej a naopak. Mít zvlášť přípravek na oči a pleť mi přijde zbytečný luxus J. Tuto variantu si také mohu dovolit díky své suché pleti (např. olejový odličovač očí mohu použít na celou tvář), což pleti smíšené či mastné žel nemohou.  

Oličovač očí Mary Kay

Jako první bych si ráda vzala na pranýř Mary Kay odličovač očí. Jedná se o dvoufázový přípravek, který šetrně odstraní i voděodolný oční make-up. Je vhodný pro citlivou pleť i nositelky kontaktních čoček. Přípravek se pyšní několika oceněními „Doporučeno Asociací vizážistů a stylistů České republiky“ dále známkou „Best-seller“  a rovněž cenou „Nejoblíbenější přípravek“. Všechny informace, které jsou k přípravku poskytnuty, jsou pravdivé a skutečně je velmi dobrý, ALE? Ta cena!!! Za tento odličovač o objemu 110 ml zaplatíte 520Kč. Přípravek také nikterak nevoní, což sice někdo vítá, ale já mám jemnou vůni ráda. Je skutečně výborný, ovšem problém nastal ve chvíli, kdy jsem poznala další skvělé přípravky za zlomek ceny tohoto odličovače. MK si již pravděpodobně nikdy nekoupím.


HODNOCENÍ: Výrobek by si zasloužil pro své schopnosti klidně 5 chrochtíků, ale jelikož jde o celkovou recenzi, kde hraje roli i cena (a ta mu nelichotí), proto uděluji chrochtíky 3.



Hydrofilní odličovací olej  Saloos

Důvod proč jsem "cenově zanevřela" na MK odličovač? Může za to objevení hydrofilního odličovacího oleje od značky Saloos. Jedná se o českou značku vyrábějící kvalitní biokosmetiku. Zatím jsem měla možnost vyzkoušet jen zlomek jejich výrobků, ale i tak na mne udělaly obrovský dojem. Zkoušela jsem již hydrofilní odličovač s vůní levandule a momentálně používám verzi „Růžové dřevo“. Je skvělý, krásně voní, je neuvěřitelně jemný a šetrný k očím a (v mém případě i celé pleti). V žádném případě neštípe v očích, pokožku nechává jemnou a vyživenou a jeho odličovací schopnost je na jedničku s hvězdičkou. Takže suma sumárum, je stejně funkčně skvělý jako Mary Kay odličovač, ale za nesrovnatelnou cenu! Za 50 ml balení zaplatíte mezi 70-80Kč. Abychom si mohly ceny objektivně srovnat, uvažujme dvě balení Saloosu a „něco málo“, abychom se dostaly na objem odličovače Mary Kay. Při této úvaze se dostávám na cenu cca 170Kč za 110ml odličovače Saloos versus 520Kč za 110ml Mary Kay.






A z vůní přípravků Saloos si musí vybrat snad každý. Tento hydrofilní odličovač je nabízen ve variantách: Růžové dřevo, Lemon Tea Tree, Neutrální, Tea Tree Manuka, Bergamot, Levandule, Meduňka, Ylang – Ylang a Granátové jablko.


Na svých webových stránkách Saloos i radí, jaký přípravek pro danou pleť zvolit…

Suchá pleť – Růžové dřevo, Levandule, Meduňka, Neutrální
Jemná a citlivá pleť – Růžové dřevo, Meduňka, Ylang – Ylang, Neutrální
Zralá a unavená pleť – Levandule, Meduňka, Ylang – Ylang, Neutrální
Mastná a smíšená pleť  - Bergamot, Meduňka, Tea Tree – Manuka, Lemon Tea Tree, Ylang – Ylang, Neutrální
Mladá a problematická pleť – Bergamot, Tea Tree – Manuka, Levandule, Lemon Tea Tree.

HODNOCENÍ: Tomuto výbornému přípravku za skvělou cenu uděluji bez váhání 5 chrochtíků z 5!

Kompletní odličovací mléko Garnier (řada Essentials)

Předposledním odličovacím přípravkem, kterému bych ráda věnovala pozornost je Kompletní odličovací mléko od Garniere. A co k němu říci? Není olejový jako předchozí přípravky, jedná se o bílé mléko, které krásně jemně voní, dobře odličuje a především je velmi výhodný. Dokud jsem neznala olejové přípravky, používala jsem výhradně tento odličovač. A klidně bych se k němu někdy vrátila, protože dobrá kvalita/cena je velmi dobrá. Balení o objemu 200ml se pohybuje okolo 80-130Kč, což je opravdu slušná cena. Přípravek mne sice neoslní jako například olejový Saloos, nicméně svou službu dobře splní a za ty peníze?! Pro mne zlatý výrobek J Mé kolegyňce Jitulce se také přípravek líbil, ovšem jen co se odlíčení make-upu z pleti týká. Na oči jí příliš nevyhovoval a měla problém s odličováním voděodolných líčidel.


HODNOCENÍ: Tomuto příjemnému výrobku bych dala za sebe 3 chrorchtíky, ale je skutečně velmi cenově přijatelný, a proto mu jednoho chrochtíka přidávám a uděluji 4!


Ošetřující oční přípravek k odlíčení očních partií od Avonu
A přípravek, který jsme měly tu „čest“ :-D vyzkoušet s Jitulí obě, je Ošetřující oční přípravek k odlíčení očních partií od Avonu. V názvu je obsaženo slovo „ošetřující“, tak to bych ráda viděla v čem, protože žádné výrazné ošetření, ani vyživení, ani nic podobného jsem nezaznamenala. Naopak odličování nebylo příliš příjemné a nešlo ani zdaleka tak hladce jako s ostatními přípravky. A když už se nám řasenku podařilo z řas odlíčit - odedřít, tak jsme ji našly v podobě černé skvrny pod očima… Odličovač má podobu bílého mléka, jehož obsah je 150ml a stojí běžně 139Kč v akci lze sehnat i za 69Kč. Tento přípravek nedoporučujeme ani jedna.





HODNOCENÍ: Pro své slabé odličovací vlastnosti, nepěkný obal a vlastně žádné pozitivum, udělujeme po společné shodě 0 chrochtíků z 5.


Tipy dle Jíti:

Táák! Jak už bylo výše avizováno, tak i já přicházím přispět se svou troškou do mlýna. Společně si "pomeleme" několik dalších odličovačů. Předem bych chtěla říci, že jsem majitelskou smíšené, aknózní pleti a na rozdíl od mé Efky, si nemůžu dovolit některé odličovače používat na celý obličej, jinak bych byla "umaštěnec Severus":))) Na obličej pro odlíčení raději používám rovnou mycí gely apod. Proto je ve věci odličovačů mou hlavní prioritou jak si dokážou poradit s očním make-upem.


Ziaja - dvoufázový odličovač očí

Jedná se o dvousložkový výrobek (olej + "voda"), který má sloužit pro odličování voděodolného make-upu. Je vhodný pro nositelky kontaktních čoček, bezparfémový, ophtalmologicky testovaný, s d-panthenolem. Výrobce nelže, skutečně toto vše splňuje. Zvládá dobře i voděodolné linky, zanechává lehký mastný film - věřím, že toto pro sušší pleť nebude žádnou překážkou. Neštípe v očích, oční okolí je pěkně hydratované a hebké, mastný film po chvíli zmizí, nečistoty pěkně stáhne a nestane se vám, že byste měli od řasenky umazanou půlku tváře. Poměr kvalita/cena je bezkonkurenční (120 ml - 65 Kč), ve srovnání s bezkonkurenčním odličovačem od Ryoru je o procento slabší, ovšem to mi nebrání udělit mu plný počet bodů, zvláště díky zmiňované ceně. Pozor při koupi ­- Ziaja má i jiné typy tohoto odličovačů - konkrétně jemný a hydratační - a ty už doporučit nemohu, na rozdíl od dvoufázového neodličují dobře, oči musíte dřít...nic, co byste chtěli. Na obličej však mohou vyhovovat:)




 HODNOCENÍ: Díky příznivé ceně (ve srovnání s ostatními dvoufázovými odličovači), příjemné hydrataci a odličovacím vlastnostem dávam 4 chrochtíky z 5 (a to jen díky tomu, že v naší hitparádě máme opravdové borce:)))

Dvoufázová odličovací emulze pro všechny typy pleti Ryor

U dvoufázových přípravků ještě chvíli zůstaneme. Podíváme se na mého největšího oblíbence na poli očních odličovačů. Stejně jako v předchozím případě musíme počítat se složením s obsahem oleje a tudíž mastným filmem. Ovšem jeho vlastnosti při odličování voděodolného make-upu jsou fenomenální. Snadno si poradí i se sebevýraznějším líčením bez toho aby jste si museli vydřít oční okolí. Přesto, že je emluze "mastná" působí lehkým dojmem a kůži pěkně vyživí a hydratuje. Já osobně jej používám pouze na oči, ale opět se budu opakovat, myslím že pro suchou pleť bude výborný. Stejně jako odličovač Mary Kay získal oceněni Asociací vizážistů a stylistů České republiky (v soutěži o nejlepší výrobek roku 2007 za nadprůměrné hodnocení.) Což je myslím dostačující vizitka:)) Co se týče účinných látek obsahuje extrakt ze světlíku lékařského a komplex hydratačních složek. Emulze není parfemována. a je dermatologicky testována. Balení 150 ml seženete přibližně za 95 Kč.


HODNOCENÍ: Pro mne osobně je to tedy nejúčinnější bojovník s voděodolnými linkami, řasenkami a výrazným očním líčením vůbec. Co se týče ceny, rozhodně snese srovnání s drahými přípravky. Za mne určitě 5 chrochtíků!


Micelární voda Bioderma Sébium H2O

Po výrobcích dostupných značek Ziaja a Ryor, zabrousíme na chvíli zase do vyšší cenových kategorií. Micelární vodu Bioderma zná snad každý a mnozí z Vás ji měli možnost i vyzkoušet. Ačkoli se nejedná o typický přípravek na odličování, je to jedna z vlastností, jež by měl takovýto multifunkční přípravek zvládnout. 250 ml seženete v rozmezí 300 - 400 Kč (či levněji v případě koupi balení 500ml či při využití častých akcí). Jedná se o typicky lékárenský výrobek, který klade důraz na efektivní a přitom co nejzdravější látky pro pleť. O jejích ozdravných účincích na pleť bude článek později, zaměřme se nyní na její odličovací vlastnosti. Dobře si poradí s make-upem a jinými líčidly a výhodou je, že kromě odlíčení také pleť krásně vyčistí. Co se týče voděoodolných linek a podobných fajností, chvíli s nimi bojuje. Což u přípravku za ty peníze (ač k tomu není výhradně určen) trošku zamrzí. Nicméně ostatní její vlastnosti v péči o pleť převyšují tento nedostatek a mohu ji vřele doporučit. 



HODNOCENÍ: Ubírám jednoho chrochtíka za boj s voděodolnými přípravky (ale pouze a jen proto, jinak tato micelární voda nemá konkurenci:)


Micelární voda Bioderma Sensibio H2O 

Jen pro doplnění přidávám i růžovou micelární vodu (kterou jsem dostala jako vzoreček a pro účely této recenze právě vyzkoušela). Popis bych mohla zkopírovat z recenze výše - pouze s tím rozdílem, že 250 ml seženete již od 180 Kč. A hlavní kritérium odličování očí plní o něco lépe než předchozí voda Sensibio. Čímž ji řadím mezi naprostou elitu!


HODNOCENÍ: Nemám co vytknout, ani cena mi vzhledem k multifunkčnosti přípravku nepříjde příliš nadsazená (dobré je ovšem sledovat časté akce, kdy se dá koupit za zlomek ceny),


 Jemné čistící a zjemňující odličovací mléko Lirene

Poslední vlaštovkou je odličovací mléko Lirene. Já osobně zastávám názor, že odličovací mléka jsou devízou spíše pro pleť obličeje než pro odličování očí, často štípou apod. Bohužel toto není výjimkou (a to nemám nijak citlivé oči). Takže za mne, ač na obalu hlásá "face and eyes" na oči podle mne nepatří. Ale v nouzi nejvyšší a se zavřeným okem se jím odlíčit dá. Na pleti je naopak velice příjemný a pyšní se výtažkem z arniky horské (posílení pokožky a zlepšení její barvy), glycerinem (hydratace a zjemnění) allantoinem a d-panthenolem pro zmírnění podráždění. Pleť je po použití příjemně opečovaná a odličovací mléko krásně voní. K sehnání je v drogériích DM, balení 200 ml Vás výjde do 80 Kč.



HODNOCENÍ: Ačkoli je na pleti skutečně velmi příjemný a cenově přijatelný, záležitost se štípáním v očích mi nedá spát a musím mu udělit pouze 3 chrochtíky z 5 (kdyby byl určen výhradně na oči, tak bych mu dala stěží dva).


Tak to je od nás pro dnešek naštestí už vše:) Snad Vás tak dlouuuhá recenze neubila a naše srovnání odličovačů pro Vás bude prospěšné!!

 A jaké přípravky na odlíčení máte rádi Vy? 
Preferujete rozdílné přípravky na oči a pleť nebo vyznáváte multifunkčnost?


9 komentářů:

  1. Ahoooj holcinky, predevsim vas chvalim za supr trupr clanecky, jen tak dal! :-)

    Tentokrat mi to nedalo a musela jsem reagovat na clanek, jakozto neustaly hledac pripravku a bojovnik s moji citlivou, suchou pleti! :-)

    Potesily jste me, ze se shodujeme v mem number one od Ryoru, a to nejen u tohoto pripravku, maji skvele snad vsechny rady oblicejovych pripravku, od bylinnych vodicek az po gelove emulze na plet, masky apod. A mam pocit,ze je to taky ceska firma,coz je dalsi plus:-) Totez supr hodnoceni z me strany pro znacky Bioderma a Saloos. A to mam fakt ultra citlivou plet!

    Oproti tomu jsem nebyla spokojena napr. se znackami drahymi,jako jsou treba La Roche Posay apod., ktere sice neublizi, ale ani nepomohou, jak by se za jejich cenu cekalo (<700 Kc za par ml pripravku).

    V peci o plet dal doporucuju jeste obycejnou lekarskou "vazelinu" jmenem Lipobase, kterou se da vyborne odlicovat a taky zahoji snad kazdy nesvar, plus ma hydratacni a zvlacnujici ucinky (jojo,moje sussi a citliva plet). Kdysi byvala na predpis, ale nema v sobe zadne ucinne latky, jen je jaksi lepsi vazelina nez klasicka, kterou koupite v drogerce... Tato je vyhradne z lekarny. 100g stoji cca 130 Kc. V pripade nouze taky jako dobry odlicovac poslouzi i obyc indulona :-D

    Tot moje vycerpavajici analyza, mejte se famfarove :-)

    Eliska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Elííí, díky za komentář - excelentní a vyčerpávající :-)). Děkujeme rovněž za super tipy, tu vazelínu bych v budoucnu určitě ráda vyzkoušela. Zatím se měj kráásně a budeme se těšit na další nápady a poznatky z Tvojí strany ;-))) Měj se krásně, ahooooj...

      Vymazat
    2. Ahoooji Eli:)) moc díky za přízeň:))) velice to potěší:) jinak taky souhlasím, že Ryor je naprosto vynikající celý, i Saloos - mám od nich např. výborný masážní olej na celulitidu, který naprosto úúúžasně voní! Na La Roche Posay jsem taky neslyšela nic moc dobrého (vzhledem k té ceně)i o některých přípravcích Vichy...trošku mi to příjde jako marketing u těchto značek. Vazelína zní dobře kouknu po ní! Já jako alternativu používám měsíčkovou mast, která je hodně podobná konzistencí vazelíně,a má hojivé účinky (hodně bývá používána na jizvy, nebo dobře působí na citlivou kůži po holení:)) ještě jednou díky za koment, a měj se kráásně.)

      Vymazat
  2. Děvčátka, děkuji za tipy, taky jsem měla roky problém najít něco ideálního na svou luxusně "zamíchanou" pleť, a tohle je něco pro mě... Naštěstí už jsem ten svůj ideál objevila, takže v současnosti jsem závislá na speciální kosmetice z Mrtvého moře, ale určitě nastane doba, kdy budu potřebovat obměnit sortiment, takže ještě jednou díky!:-)
    Káťule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš zač:))) jinak po kosmetice z mrtvého moře taky pokukuju, mám na ten způsob bahenní masku z avonu a je výborná! takže určitě i jiné výrobky tohoto typu by mi vyhovovaly:)

      Vymazat
    2. Auu:-) To mi trhá oči číst, když si někdo pochvaluje něco z Avonu, ale to je každého soukromá volba:-)
      I proto jsem napsala "speciální", protože ona opravdu speciální je, vyrábí se přímo v Izraeli a je z pravého nefalšovaného Mrtvého moře, soli a bahínka... Žádný levný náhražky:-)
      Káťa

      Vymazat
    3. Hehe, já taky netvrdím, že Avon je top:)) nicméně z masek co mají, je nej:)) pak mi někdy pošli odkaz na tu blátivou kosmetiku, ať to prolustruju:))

      Vymazat
  3. Používám MK a kupuji za 262,- a růžové dřevo také používám, jen mi přijde, že víc mastí jako MK, takže není moc vhodný pro odlíčení před nalíčením, což se u mne stává poměrně často. Navíc toho růžového se spotřebuje víc. Tak nějak je střídám, ale MK je pro mne lepší a také ho používám s vodou, i když to v návodu není. Je to ekonomičtější.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tak vzhledem k tomu, že mám atopickou pokožku, tak jediná kosmetika, která mi nedělá z obličeje jeden velký červený flek je Mary Kay. Už ji používám cca 3 roky a nemůžu si jí vynachválit. Co se týká odličovače od MK, tak je suprový a nedám na něj dopustit. I když je dvoufázový, nedělá mastný film a ani druhý den po nalíčení se nedrolí řasenka a stíny vydrží po celý den, tak, jak jsem je nalíčila ráno. Já ho kupuji za 360 Kč, což se dá zvládnout, když vidím, že i voděodolné líčení hravě zvládne bez problémů. A co je nejlepší? Podporuje růst a délku řas. Osobně mohu potvrdit, že řasy budou hustější a delší cca o 3 mm.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...